Lukijat

lauantai 21. toukokuuta 2011

Yökylässä

Moi pandat!!!!

Olin viimeyön mun kaverilla yökylässä (se ei oo panfus joten en voi sanoo nimee). Hmm.. (keksii kaverille valenimee)... Sovitaan et se on vaikka Jasmiina_ no jkt (eli joka tapauksessa) ... Hmm.. Näitä mun lyhenteistä pitäs tulla sivutkin... xD Mä olin sillä yötä. Aina välillä me jouduttiin hätistään sen veli (jonka nimi vois olla vaikkaaa..... Henri 123)  jasmiinan huoneesta. MÄ  voitin jassun 3 kertaa shakissa!!!! Vaikka en oo koskaan ennen pelannu sitä. Oottekos muuten tehny viikon tehtävän??? Siit sai sellasen merimieslakin (mä leikin aina välillä ylioppilasta se päässä xD)  Mutta.... Ois tiedotus


                                                                   HUOMIO!!!!
Olen tällähetkellä hyyyyyyvin laiska kirjoittamaan blogia. Noloa myöntää mutta jouduin tilaamaan tillervolta yliksen ku en jaksa piirtää. Eli seuraava yläkuvani on tillervon tekemä. Vaikka en kirjoittelekkaan työstän silti jotain pientä täällä bloggerin sivuilla. Eli esm: laittelen sivuille muutoksia. Joten OLKAA KÄRSIVÄLLISIÄ pienet pandat!!!!

No siinä se sit oli. Toivottavasti meni perille.

tassuittain'
pandiiiiiiiis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti